Search Engine Advertising (SEA)

Image

Search Engine Advertising (SEA) met resultaat

De doelstelling van onze klanten staat bij ons voorop. Wij starten SEA marketing altijd met een duidelijk doel. Het vaststellen van dit doel doen we in overleg met jou. Wat wil je bereiken? Wil je meer leads of meer verkopen? De ambities en doelstelling zetten we samen om in concrete doelstelling(en) en hangen hier een KPI aan. Na een analyse op een eventueel bestaand Google Ads account zetten we de campagnestructuur op. Via rapportages en structureel contact houden we zicht op de resultaten en sturen we de campagnes bij.

 

Vanaf moment één had Okerblauw een duidelijke aanpak voor ogen die we gecombineerd met onze eigen visie hebben kunnen testen en uitrollen.

Pascal Imbos
CMO Winparts

Image

Best practices van Google en Bing

De aanpak die wij hanteren doen we via de best practices die we zelf continue testen. Daarin varen we niet blind op de adviezen vanuit Google en Bing (Microsoft) maar testen we altijd de adviezen die we krijgen. Ideeën die we opdoen uit cases die we zien bij andere bedrijven. Deze experimenten draaien we via A/B tests of voeren deze standaard door als dit in meerdere branches aangetoond de best practice is.

We maken optimaal gebruik van alle assets die Google en Bing bieden. Neem daarin Shopping advertenties, Dynamic Search Advertenties, Sitelinks, Highlights en alle andere extensies (componenten) die Google en Bing bieden. Belangrijkste in onze aanpak is dat we het automatiseren van de biedingen en uitleveren van deze assets zoveel mogelijk overlaten aan het algoritme van de zoekmachines. We houden daarbij continue de vooraf vastgestelde KPI in de gaten.

Succesvolle SEA cases van Okerblauw

Image

Winparts - Binnen een jaar Google Ads omzet x 8 binnen randvoorwaarde

arrow-link-icon
Image

Hoe Aviclaim van 10 naar 195 conversies per dag ging

arrow-link-icon
Image

Hoe geef je $10.000 Google Grants budget uit?

arrow-link-icon

Gratis audit aanvragen?

Wil je dat we gratis een audit doen op jullie Google Ads account?