
Over Okerblauw
Met Okerblauw creëren we een nieuwe kleur in marketing. De kameleon staat hierbij centraal. Kan zich aanpassen aan iedere omgeving en is zeer succesvol in het behalen van zijn doelstelling. Binnen Okerblauw werken we vanuit de kernwaarden werkgeluk, vrijheid, plezier en persoonlijke ontwikkeling. We zijn ervan overtuigd dat dat bijdraagt aan een gezonde werkomgeving en ruimte biedt aan innovatie, groei en vernieuwing voor Okerblauw en onze klanten.
Missie & Visie
“Het is onze missie om ondernemingen toegang te geven tot de benodigde marketingkennis om ambities en doelstellingen te behalen. Dit doen we door ondernemingen te adviseren, op te leiden en werk uit handen te nemen.”

Richard Burema
Ervaren teammanager en (digital) marketeer met oog voor resultaat; persoonlijke groei en bedrijfsdoelstellingen. Altijd op zoek om samen beter te worden in wat we doen en welke resultaten hieruit komen. Collega’s en relaties waarderen mijn manier van communiceren en relativeren van zaken. Hiermee draag ik bij aan rust in het team en zorg tegelijkertijd ervoor dat we dingen gedaan krijgen.
Gerben Wiering
Mijn kracht ligt in de focus op performance van campagnes in marketing en communicatie (zonder duidelijk doel geen succesvolle marketing). Naast het behalen van marketingdoelen vind ik in de samenwerking met collega’s en klanten het belangrijk om met veel plezier samen te werken, het liefst met een gezonde dosis humor.
